Symbol efektu | Efekty kształcenia | Forma prowadzenia zajęć | Odniesienie do efektów kierunkowych | Odniesienie do efektów obszarowych |
W_01 | Student potrafi wymienić i scharakteryzować klasyczne algorytmy stosowane w informatyce. | W | K_W07 | T1A_W03 |
W_02 | Student umie zaproponować metodę weryfikacji oraz oceny konkretnego algorytmu. | W | K_W07 | T1A_W03 T1A_W07 |
W_03 | Student umie wymienić podstawowe typy i struktury danych. Student potrafi wskazać wady i zalety stosowania dynamicznych struktur danych. | W | K_W07 | T1A_W03 |
U_01 | Student potrafi skonstruować algorytm z wykorzystaniem różnych technik algorytmicznych. | Ć | K_U01, K_U13 | T1A_U01 T1A_U07 T1A_U15 |
U_02 | Student umie analizować różne algorytmy pod kątem rozwiązania konkretnego problemu. | Ć | K_U01, K_U13 | T1A_U01 T1A_U07 T1A_U15 |
U_03 | Student potrafi rozwiązywać klasyczne problemy informatyczne z pomocą odpowiednio dobranych algorytmów. | Ć | K_U01, K_U13 | T1A_U01 T1A_U13 T1A_U15 |
U_04 | Student umie zastosować dynamiczne struktury danych. | Ć | K_U13 | T1A_U13 T1A_U14 T1A_U15 |
K_01 | Student umie podzielić problem programistyczny na elementy i współpracować w grupie przy jego implementacji. | P | K_U13 | T1A_K03 |
Symbol efektu | Metody sprawdzania efektów kształcenia |
W_01 | Egzamin pisemny, kolokwium na ćwiczeniach. |
W_02 | Egzamin pisemny, kolokwium na ćwiczeniach. |
W_03 | Egzamin pisemny, kolokwium na ćwiczeniach. |
U_01 | Zadania ćwiczeniowe, zadanie projektowe. Kolokwium na ćwiczeniach. |
U_02 | Zadania ćwiczeniowe, zadanie projektowe. Kolokwium na ćwiczeniach. |
U_03 | Zadania ćwiczeniowe. Kolokwium na ćwiczeniach. |
U_04 | Zadania ćwiczeniowe, zadanie projektowe. Kolokwium na ćwiczeniach. |
U_02 | Zadanie projektowe. |
Bilans punktów ECTS |
L.p. | Rodzaj aktywności | Obciążenie studenta |
1 | Udział w wykładach | 18 |
2 | Udział w ćwiczeniach | 18 |
3 | Udział w laboratoriach | |
4 | Udział w konsultacjach (2-3 razy w semestrze) | |
5 | Udział w zajęciach projektowych | 9 |
6 | Konsultacje projektowe | |
7 | Udział w egzaminie | 2 |
8 | - | |
9 | Liczba godzin realizowanych przy bezpośrednim udziale nauczyciela akademickiego | ∑ = 47 |
10 | Liczba punktów ECTS, którą student uzyskuje na zajęciach wymagających bezpośredniego udziału nauczyciela akademickiego (1 punkt ECTS=25-30 godzin obciążenia studenta) | 2.00 |
11 | Samodzielne studiowanie tematyki wykładów | 20 |
12 | Samodzielne przygotowanie się do ćwiczeń | 30 |
13 | Samodzielne przygotowanie się do kolokwiów | 10 |
14 | Samodzielne przygotowanie się do laboratoriów | |
15 | Wykonanie sprawozdań | |
15 | Przygotowanie do kolokwium końcowego z laboratorium | |
17 | Wykonanie projektu lub dokumentacji | 30 |
18 | Przygotowanie do egzaminu | 10 |
19 | - | |
20 | Liczba godzin samodzielnej pracy studenta | ∑ = 100 |
21 | Liczba punktów ECTS, którą student uzyskuje w ramach samodzielnej pracy (1 punkt ECTS=25-30 godzin obciążenia studenta) | 4.00 |
22 | Sumaryczne obciążenie pracą studenta | 147 |
23 | Punkty ECTS za moduł (1 punkt ECTS=25-30 godzin obciążenia studenta) | 6.00 |
24 | Nakład pracy związany z zajęciami o charakterze praktycznym (suma godzin związanych z zajęciami praktycznymi) | 107 |
25 | Liczba punktów ECTS, którą student uzyskuje w ramach zajęć o charakterze praktycznym (1 punkt ECTS=25-30 godzin obciążenia studenta) | 4.00 |
Wykaz literatury |
- Cormen T.H., Leiserson C.E., Rivest R.L., Wprowadzenie do algorytmów, PWN, 2012
- Wirth N., Algorytmy + struktury danych = programy, WNT, 2001
- Wróblewski P., Algorytmy, struktury danych i techniki programowania, Helion, 2001
- Drozdek A., Simon D. L., Struktury danych w języku C, WNT, 1996
|
Witryna WWW przedmiotu | http://achilles.tu.kielce.pl/Members/blukawska/informacje-ogolne |